onsdag 29 december 2010

Fullt ös...


..minst sagt!
Vi har alltså varit barnvakt åt systers 3-åriga tös i tre dagar. Massa bus och tok : )
Eldprovet för Kim och mig kom igår - som tvåbarnsföräldrar för en dag! Det grejade vi galant, hoppas jag iaf ; )

Den lille bebisen har hållit låda och varit väldigt aktiv. Känns bra! Den håller gärna till nere åt höger i magen, vilket den gjort ända sen jag kände första rörelsen.
Idag har knodden roat sig med ett gäng sparkar mellan revbenen...
Folk runt omkring en läre ju fundera när man plötsligt bara rycker till för att det är sån kraft i sparkarna. Fascinerande!

Den här dagen var det tänkt att jag skulle plugga och bli färdig med allt innan jag börjar på måndag igen. Det blev inte riktigt så. Vi hamnade på Lekstugan och Albins för att se om det var nån mellandagsrea. Det var det inte. Kikade in bilstolen vi ska köpa iaf, plus att den var nedsatt några hundra, bra för oss! 

Måste slänga in en bild på snyggaste overallen till bebisen som vi fick av min mamma och pappa i julklapp : )







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar