torsdag 21 februari 2013

Hej!

Jag antar att jag inte har så många läsare kvar då jag inte skrivit en rad på hundra år. Tänkte försöka ta upp bloggandet igen och iaf uppdatera lite då och då.

Jag behöver nog inte ens skriva att väldigt mycket har hänt sedan sist, men jag måste ju nämna att jag äntligen fått min sjuksköterskeexamen! Helt overkligt och jag tror fortfarande inte att jag förstått det. Ett nytt kapitel har alltså börjat och det är både spännande, kul och skrämmande.. HUR ska jag kunna lära mig allt? Kommer jag någonsin att kunna stå på egna ben och vara trygg i min yrkesroll? Frågorna är många ; ) Det känns säkert bättre med tiden och det är bara att acceptera att man är en färsking och kommer så vara en tid framöver.

Agnes utvecklas så det knakar och vi har en otroligt duktig och klok liten tjej. Imorgon fyller hon hela två år!! Älskade hjärtat ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar