tisdag 13 december 2011

Hej hopp!

Det rullar på, dagarna går i raketfart! Snart jul med allt vad det innebär. Jag längtar efter JULMAT, och såklart efter att fira Agnes allra första jul. Busungen åkte på sin första förkylning i helgen, feber och snorig, och igår hade hon knappt någon röst, stackars liten. Vi har ju klarat oss länge ändå och det är vi väldigt tacksamma för. Det värsta som finns är att se sitt lilla barn ha det jobbigt och igår tyckte jag så synd om henne som bara fick fram små väsande ljud. Vi är inne och kurerar oss men hoppas på en snabb tillfriskning, det blir aningens rastlöst med innedagar..

Agnes har för övrigt börjat ta efter miner och rörelser och vi skrattar så det står härliga till. Hon är så go så man vill äta upp henne! Hon har lärt sig att sträcka upp armarna och visa hur stor hon är när vi ställer frågan, men ibland sker det viss förväxling och hon tittar på lampan och tror vi frågar vart den är, haha ; ) Kim är expert på att lära henne konstiga miner och pruttljud. Hon blir så stor våran lilla dotter <3 Har inga bra bilder i telefonen men hittade en där hon är så söt i sin fina mössa och vantar. Ska lägga in lite bilder när jag sitter vid datorn vid ett annat tillfälle.

Nu - åter till plugget! Japp, ni läste rätt, jag har börjat läsa till en tenta jag ska göra i januari, innan jag kickar igång på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar