lördag 9 april 2011

100!

En IKEA-resa senare och det är en sliten mamma som skriver... Ha ha! Det har gått bra idag, vi hittade allt vi skulle köpa och nu går borrmaskinen varm här hemma! Kim skruvar och jag och Agnes chillar i soffan, precis som det ska vara, eller hur? ; ) Skämt å sido, jag har donat med annat småpill istället. Första äventyret på annan ort gick bra, lite jox vid amningarna men hanterbart. Fast vi gjorde inte så mycket mer än att plocka ihop det vi skulle ha på IKEA, det var för mycket folk och jag blev rätt så trött. Misstänker att min energi inte räcker till oss båda alla gånger.  

Just det, nu har jag delat 100 inlägg med er som förbarmar sig över min blogg ; ) Och jag som aldrig skulle skaffa mig en blogg... Så det kan gå!



Släpp aldrig taget, älskade lilla hjärta ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar