måndag 3 oktober 2011

Jag har bestämt mig... typ.. kanske.. jodå!

Efter en mysig helg fortsatte vi måndagen i samma lugn. Det blev inget sim för vår del, Agnes stökade en del på förmiddagen och sov bara en halvtimme så jag kände att det var bäst för oss båda att hälsa på morfar´n istället. Resten av veckan lämnar vi öppen för förslag och jag är säker på att vi ger oss iväg på ett och annat äventyr : ) Idag har jag bestämt mig för att jag verkligen behöver träna upp min kropp, Agnes blir bara tyngre och tyngre och jag har inte ansträngt mig det minsta för att stärka mina muskler sedan förlossningen, så nästa måndag ska jag träna bodypump för min duktiga syster som instruktör! Såklart jag tvivlar på om jag kommer orka?! Men jag ska försöka iaf.

Några bilder från helgen:













Spanar in äppelträdet hos farmor.

Stoora äpplen!

Agnes med katten Sigge (som var våran från början) och hunden Belize.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar