tisdag 18 oktober 2011

Skitigt inlägg, bokstavligt talat...

Idag känner jag mig lika grå som vädret. Det där med skolan spökar och ångesten sitter som en klump i magen.. Jag hoppas att det ska gå att ordna, annars har jag ingen aning om hur det blir med allt.

Annars har jag och Agnes haft en väldigt mysig dag inomhus. Det brukar vara aningens rastlöst att bara vara hemma nu med trollet, men idag har det gått så bra och vi har stökat på med olika saker. Natten som var njöt vi allihopa då Agge sov som en stock, så skönt och efterlängtat vill jag lova! För övrigt så har den lilla damen producerat 3 (!) stinkande blöjor om dagen i några dagar nu, bra för henne men mindre mysigt för mamman ; ) Ikväll var det bara att lyfta hela ungen till badkaret och duscha av. Visste liksom inte hur jag skulle bete mig eftersom vi var ensamma, men det gick bra till slut. 

Räknar minuterna tills Kimpan kommer hem, jag är i stort behov av hans famn ♥

Bästa med hösten är alla tända ljus.

1 kommentar:

  1. Tack så jättemycket. Vad snäll du är. :) Det är så svårt det där med att sälja....vet liksom inte hur mycket jag kan ta för saker. Det är ju inte gjort efter några handböcker precis. :)

    Vad jobbigt om det strular med skolan. Jag hoppas att det löser sig. Det mesta brukar ju gå att lösa. Jag håller tummarna för att det fixar sig!

    SvaraRadera