onsdag 26 oktober 2011

Dimmig onsdag

Det blir glest mellan gångerna jag skriver här och det beror nog på att jag inte riktigt har tiden, Agnes är mer vild än tam när hon är vaken och det gäller att ha koll. Det roligaste just nu är att riva ut alla pappas filmer på golvet och varför inte ta en smakbit?! ; ) Knapparna på förstärkaren är också väldigt intressanta förstås... Jag tillåter faktiskt ganska mycket bara för att jag tycker att det är kul att se att hon är lite busig, men är det något farligt så är jag snabbt där och plockar undan naturligtvis. Vår dotter är väääldigt envis ska ni veta, och hjälp vilka röstresurser hon besitter alltså, haha! Förskolepersonalen får det nog lite hett om öronen när detta vilddjur väl börjar. Men oj så häftigt att hon mer och mer börjar bli en egen individ ♥

Det är minst sagt en dimmig dag, alldeles grått ute. Vi trotsar nog vädret och ger oss ut en sväng efter lunch, Agnes behöver en mindre flaska med "öron" så hon kan hålla själv, och någon ny leksak vore inte helt fel. Hon har ju fått en till tand förresten, det har jag nog inte berättat? Vänster framtand upptill, och höger upptill är på G, spännande!  Nedan ser ni trollungen i sin nya bilstol.

2 kommentarer:

  1. Ja visst är det häftigt att dem mer och mer blir egna individer:) Kram!!

    SvaraRadera
  2. Vilken söt tjej :)
    Vi måste också ta och köpa ny bilstol, men det är verkligen en djungel det där! Svårt..

    SvaraRadera