tisdag 11 oktober 2011

Veckorna går fort

Dåligt med uppdatering förra veckan. Agnes var väldigt mammig och Kim jobbade eftermiddag, så när jag väl hade chansen att bara sitta ner i min ensamhet fick datorn vara ifred. Helgen gick i slöhetens tecken och varken Kim eller jag var på vårat bästa humör, men vi fick trevligt besök i söndagskväll iaf, syster och Meja var här och busade. Ny vecka och nya tag, vi simmade igår och det gick bra trots att vi inte hade svärmor/farmor med oss. Tusen tack för hjälp Fia, guld värt för både mig och lilla damen! Tro det eller ej men jag kom iväg på bodypumpen igår, var väldigt nära att banga (som vanligt) men systeryster peppade mig och det var skönt att komma iväg. Nu gäller det att komma iväg fler gånger så att det ger något också.

Kallt har det blivit ute och förra veckan stoppade jag ner åkpåsen i vagnen, vi köpte babyproffsens egna för ett tag sedan. Men det här med kläder kan man ju bli galen på alltså, jag tycker det är så svårt att veta vad som passar bäst i olika väder. Speciellt i åkpåsen för den är ju varm i sig. Vi köpte iaf en lite varmare höstjacka till Agnes i helgen, den passar nog varmare vinterdagar också.

Äntligen har vi beställt en ny bilstol också, verkligen på tiden eftersom jag upptäckte igår att Agnes har lite för breda axlar för den nuvarande.

That´s it for today!

Bus med morfar ser ut såhär ibland ; )
Myser i åkpåsen.
Fina snuttekatten fick Agnes i doppresent.


Bus med kusin Meja ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar