måndag 17 oktober 2011

Måndag

Jag måste nog börja med att rätta till en sak i förra inlägget. Klart som tusan man ska göra saker på egen hand, det mår alla parter bra av, det jag menade var bara att det är så svårt för mig att komma iväg på något utan Kim. Det känns lättare om vi gör något tillsammans : ) Läste igenom och tyckte det såg lite konstigt ut det jag skrivit så jag ville bara förtydliga : ) Jag parkerade mig själv i soffan hela lördagkväll och jag ångrar mig inte, var inte alls på humör så jag hade nog bara varit en partydödare ; )

Jahapp, måndag igen och Kim har eftermiddagsvecka. Dessa veckor gillar jag inte. Det går bra för mig och Agnes, det är inte det, känns bara så ensamt. Vi har simmat idag och min mormor var med och tittade, mysigt för både mig och Agnes! Sista gången var det också och hädanefter ska vi försöka komma iväg på egen hand. 

Ett beslut som gäller skolan måste tas och jag vet varken ut eller in. Jag hoppas verkligen att det kan lösas på bästa sätt men det ser inte så ljust ut tyvärr...

Nätterna fortsätter att spöka och snart tror jag bestämt att vi flyttar in spjälsängen till oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar