onsdag 23 november 2011

Award/utmaning

Jag har fått en award/utmaning av Fia.
Utmaningens villkor: länka tillbaka till den du fått den av, fullborda de fem meningarna nedan och ge den vidare till fem bloggvänner.

1. När ingen ser eller hör mig… har jag på senare tid börjat prata väääldigt mycket för mig själv, haha! Höjer även musiken och röjer runt, med dammsugaren eller bara med mig själv.
2. Jag går aldrig hemifrån utan… mobil, nycklar, plånbok och snusdosa... (Det sistnämnda är fruktansvärt dumt, jag vet..)
3. Min blogg heter som den gör för att… det är mitt namn, och för att det alltid finns som "användarnamn" eftersom mitt efternamn är ganska ovanligt.
4. Om jag vågade skulle jag… hmm... Svår fråga för en fegis som mig ; )
5. Om 10 år kommer jag att…  bo i ett radhus med Kim, Agnes och förhoppningsvis har ett syskon kommit till världen. Jag hoppas också att jag är färdigutbildad barnmorska och trivs med mitt jobb.

Jag vill skicka vidare denna utmaning till SaraAnneMia, Emelie, Syrran  :)

3 kommentarer:

  1. Hehe. Det kommer säkert gå jättebra när du väl kommer igång. Ett år går fort och sen är du klar sjuksköterska, och en bra bit på vägen mot barnmorska.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Jag kan knappt berga mig tills dom kommer till användning:-))

    Hoppas allt är bra med ef? Kram

    SvaraRadera
  3. jag kan faktiskt tänka mig att man saknar magen massor hihi! Det är så himla mysigt att känna den lille böka och sparka! även om man blir sömnlös på köpet så är det så värt det:)
    Hehe ingen fara, jag brukar också trassla när jag ska förklara :) men jag tror att jag förstår hihi!
    just nu längtar jag massor tills vi har den lille här ute hos oss!

    Ja, med mig är det bara bra. lite uttråkad av att gå hemma till och från, men ja :) skönt samtidigt.
    Ja gud! jag har mått jättebra. Hade nån vecka i början då jag mådde lite illa. Men annars så har jag mått jättebra. mitt största problem är att jag sover så himla dåligt. Men det gör mig inte så mycket nu när jag ändå är "ledig"

    Oj vilket långt svar hihi!
    Har ni gjort advent än?

    SvaraRadera