torsdag 24 november 2011

She did it again!

Trollungen somnade återigen till det ljuva ljudet av dammsugaren, haha! Nu får ni inte tro att jag drar fram den draken varje gång Agnes stökar lite i sängen, idag skulle jag skynda mig att dammsuga av ett nedsmulat köksgolv och kunde inte låta bli att fortsätta i hallen. När jag sedan kikade in till Agnes så hade hon somnat, med huvudet i fotändan, sötaste unge!

Vi har en otroligt lugn vecka, promenader blandat med innemys it is! Det är skönt emellanåt tycker jag, ingen press och ingen stress. Jag är så gott som färdig med adventspyntandet och det känns bra, för eventuellt blir jag borta på äventyr hela lördagen och imorgon slutar Kim redan halv ett så då kan vi göra vad vi vill istället för att stöka en massa då : ) Egentligen är jag inte så "pyntig" av mig men lite mysigt blir det allt.

Surr surr surr... Ibland (eller ofta) har jag inte så mycket vettigt att skriva om ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar