tisdag 29 november 2011

Huvudvärk.........

Andra veckan med en huvudvärk som inte vill ge med sig... Jag blir så less! Men framförallt trött! Jag har tabletter för migrän som jag förut tagit den där gången i månaden ni vet? Men efter graviditeten har jag ändå varit skonad från just den ihållande huvudvärken, nu har jag bara någon annan variant som irriterar mig, minst sagt.

Något roligare jag kan nämna är att jag hade en heldag med min kära Petra och hennes lille Alexander ute i Birsta i lördags, julhandling stod på schemat och några saker fick följa med hem. Bland annat köpte jag kläder till Agnes som hon ska ha på julafton, lika bra att passa på när jag var ensam och kunde tänka klart ; ) Som ni ser blev det ingen klassisk julklänning utan jag satsade på något som lillstrumpan kan använda även efter dessa helgdagar. Jag, eller vi, är inte de som är ute i såhär god tid med julklappar egentligen men sedan Agnes kom tycker jag det är skönt att fixa saker och ting i någorlunda tid. Agnes hade iaf haft en mysig och busig dag med sin pappa. Dem är som piff och puff de där två, haha!

I söndags tände vi, som många andra, det första ljuset i adventsstaken och jag slog på stort och bakade saffransmuffins på morgonkvisten. Ni som känner mig vet vad jag menar när jag skriver att jag slog på stort, haha ; ) Bakning och jag går inte hand i hand...



4 kommentarer:

  1. Åhh, vilka fina muffins! Ser supersmarriga ut! =) Miljoner kramar på er

    SvaraRadera
  2. Gu vad goda dom där ser ut då:D
    Blev jättesugen nu ja*L*
    Pussa min ögonsten från fammo*L*
    Längtas jättemycket nu efter
    henne*L* Kramar Svärmora & fammo

    SvaraRadera
  3. åh vilka underbara kläder!! :)
    och bilen i förra inlägget också! en sån vill jag ha! i passande färg till den lille:P hehe

    SvaraRadera
  4. dom där strumpbyxorna köpte vi oxå till jul-outfiten! så fina! :)

    SvaraRadera