lördag 5 november 2011

Överraskning

Vi befinner oss på södra berget i Sundsvall för att fira min käre far som fyller hela 50 år (på måndag). Jubilaren själv hade ingen aning om detta innan, mamma lurade hit honom och så blev det en överraskning att vi andra i familjen också var här. Jag passade ju på att åka upp redan igår för lite kvalitetstid med Kristin och det var lika mysigt som vanligt. Pappan skötte sig kanon och fixade både packning och Agnes med bravur (med lite hjälp av mina kontrollfreaks-packar-listor ; ).

Shit vilken otrolig utsikt vi har, magisk! Kanonfin restaurang också. Hit vill jag ta med mig Kimpan någon gång och spa:a! Nu läre vi knoppa om vi ska orka med morgondagens IKEA-tur...

1 kommentar:

  1. Hoppas ni hade det trevligt igår och kul på shoppingen idag!! :)
    Pär o jag har varit på södra berget och det är ju sååå mysigt att bara såsa omkring och basta och bada! Skitgod mat var det också :)
    Ses vi snart igen? Tisdag kanske?!

    SvaraRadera