fredag 6 januari 2012

Friday

Lägenheten halvstädad, ren tvätt i en hög på golvet, lite disk i köket och för lat för att tända ljus, men här sitter jag i soffan och jäser med en kopp varm choklad med marshmallows ; ) Ibland får jag sån prestationsångest när jag läser andra bloggar eller kikar facebook där det står raka motsatsen till det jag skrivit, så jag tyckte det var på tiden att vara lite ärlig, haha! Men å andra sidan så har jag säkert också skrivit så nån gång... kanske?

Vi provkör förhoppningsvis pulkan i helgen och så ska vi till sjukhuset för ett besök. Trevlig helg på er därute!

Den här bjuder jag på, haha herrejösses... ; )

1 kommentar:

  1. Tack för fina ord Therese och som vanligt har du ju såå rätt! Vi har ju faktiskt fått det finaste och bästa man kan få och det är ju inte fyskam att vara hemma heller ;)

    Dessutom är jag glad att vi blir några stycken som tar examen tillsammans ändå! Vi får ha en egen liten examensfest du, jag, Ida och Marie! :)

    Hoppas allt är bra med dig och fina Agnes! Som sagt, vaaar tog det här året vägen?!

    SvaraRadera