måndag 9 januari 2012

Kalasvecka

Hello to you new week! Vi har en riktig kalasvecka framför oss, bokstavligt talat. Igår firade vi kusin Linnea, imorgon är det min mormors tur och på fredag fyller syrran tant ; ) Haha, näe det är snarare jag som fyller tant i maj.. Bara för att jag råkar vara lite kort i rocken och syster ett huvud längre så är det många som tror att det är hon som är äldst, men det är ju jag som är hela tre år äldre. Men just det här med ålder har jag själv alltid haft svårt för att sätta på folk, vi ser ju så olika ut allihopa.

Idag har vi haft en trevlig lekdejt med två sötnosar, Lisa och Isac! Gäller att ta vara på de "sista" dagarna som mammaledig innan jag om exakt två veckor kör igång ett nytt kapitel. Eller ja, det är ju något jag gjort förut, men inte med en liten Agnes hemma. 

Jag tänkte passa på att höra med er som kikar in här - har ni några tips på bra böcker som man kan samla på åt Agnes? Någon samlingsserie liksom : )

Sötnosarna ♥

1 kommentar:

  1. Gullungarna, fullt koncentrerade! :)

    Max-böckerna brukar vara poppis bland ett-två åringarna! Har försökt läsa dom för Edison men tror vi kör på böcker med "hårda blad" ett tag till ;) Papper är ju gjort för att rivas sönder. Eller? :P

    Annars älskar Edison de här böckerna "Ellen och Olle sjunger" med de mest kända barnsångerna! Finns många :)

    SvaraRadera