måndag 16 januari 2012

Plugg

I dagarna två har jag pluggat tillsammans med en klasskompis inför tentan på torsdag, så jag har alltså varit ifrån min älskade vilde i två heela dagar! Övning inför kommande rivstart i skolan ; ) Det är såå otroligt mycket att läsa och ta in, men jag hoppas att iaf en del har fastnat i knoppen och det ska bli skönt att få det överstökat. Sen ska jag njuta de sista dagarna av min "ledighet" och pussa extra mycket på mina kära!

Agnes har förresten lärt sig att peka, hon gör det speciellt mot korten på henne som vi har på väggen och babblar något som bara hon förstår ; ) Det är så kul att se och hon är så söt!

Jag känner mig lite off av allt läsande så vi hörs mer en annan dag!

1 kommentar:

  1. Så fin bild på er och på sockertoppen i hedern! :)

    Peka är spännande här också... mest hela dagarna haha!

    Heja på Therese, jag håller tummarna för dig! Kram

    SvaraRadera