onsdag 4 januari 2012

Men vädret?!

Månaden är januari men vädret känns mer som oktober. Faktiskt lite trist, jag börjar bli rastlös och längtar till vi kan gå en promenad med vagnen i skapligt väder och väglag! Liite snö kan det väl komma, bara så att Agnes kan få åka lite pulka : ) Vi fick en i julklapp och det känns trist att inte kunna prova den. Babbel och svammel hörrni ; ) Jag borde absolut inte sitta här och skriva massa tok, har ett berg med pluggpapper som ska läsas och det ska förhoppningsvis fastna i knoppen också..

En annan sak, jag var ute med ett gäng härliga tjejer på juldagen (alltid roligast innan man beger sig), och jag måste säga att jag kände mig både liten och såå gammal på samma gång. Jag är inte den tjejen som använder skor med klackar, trots min härliga längd på 160 cm, så platta skor ute på "krogen" och jag kände mig som världens minsta person, MEN även som den äldsta. Vi var helt klart på fel ställe och det var synd när jag för en gångs skull pallrade mig ut på galej. Svammel igen, det jag vill säga är - tjejen som jobbade i kassan på ett av ställena vi var på förtjänar ett stort TACK! En liten fågel viskade i mitt öra att du brukar kika in här ; ) Du var verkligen en stjärna som hjälpte oss tjejer så vi fick vara på samma ställe, så tack igen snälla du!

Trollungen vaknade precis så plugget får vänta till ikväll, synd eller hur ; )

Älskade busunge ♥
Snyggaste hjälmen och en av de fina julklapparna!

2 kommentarer:

  1. Ja så blev det för oss också nu, pappan gav sig och vi enades om bara mitt namn :)

    Gud vad stor hon har blivit, finungen!!
    Fin overall också ;) som jag har letat den åt Emilia!

    SvaraRadera
  2. jag känner samma, så tråkigt väder. jag vill hellre ha 1 m snö och 20 grader kallt :P. men iaf. liiite snö så man som sagt kan testa pulkan man fick i julklapp! ;)

    SvaraRadera