lördag 7 maj 2011

Kanderade nötter...

..är tydligen ett nytt beroende jag skaffat mig, så jäkla gott!

Vilken bra vecka vi haft här hemma, riktiga mysardagar. Det har varit både skönt och nyttigt med så få "att göra punkter". Vi håller ju fortfarande på att lära känna Agnes och vad hon vill när hon säger ifrån på olika sätt och signalerar hur hon vill ha det. Blir nog fler såna veckor framöver!

Igårkväll rensade vi ut kläder som trollet växt ur, både Kim och jag tyckte att det var vemodigt... fast mest Kim tror jag ; ) Ha ha. Mobilen som skulle ha hängt ovanför skötbordet för hundra år sen, kom på plats igår, blev kanon (ignorera de fula tapeterna! Hyresrätt = orkar inte göra om) Fattas lite på väggarna där inne i bönans rum bara, sen känns det ok. Får bli projekt till veckan.

Jo just, senaste turen på stan gick galant, Agnes sov sig igenom hela den dagen (trots maratonsovningen på natten).

Om någon timme blir vi själva jag och Agnes, pappan åker och fiskar med sin svärfar. Hoppas på bra väder när vi vaknar nästa gång så vi kan ta en långpromenix.

1 kommentar:

  1. Härligt med fina dagar tillsammans! Vad duktig hon var att sova! Var det en engångsföreteelse eller har det blivit fler såna dagar nu?
    Så fin mobil!!

    SvaraRadera