söndag 15 maj 2011

Shopping

Igår unnade jag mig själv lite nya kläder. Det senaste i shoppingväg för min del (förutom saker och kläder till bönan) är mammakläder, så det kändes helt ok att strosa runt i några butiker medans Agnes cruisade runt med sin pappa : ) Lilla damen fick sig ett par snygga solbrillor och en jättefin jacka också. När jag var färdig med handlandet var det en skrikande bebis som hämtade upp mig med sin käre far. Blev raka vägen ner till hamnen för matpaus i bilen och blöjbyte. Funkade kanon! Sen kunde vi fortsätta turen till maxi för snacks- och matshopping.
Kvällen blev inte riktigt som vi hade tänkt oss.. Cruising utanför våra fönster och lägenheten i gungning förstörde stämningen till ESC. Vet inte om jag blivit för gammal, men är det verkligen ok att kissa var som helst bara för att man är packad?? Våran innergård lär ju stinka idag iaf.. Bitter? Jag? Neeeej då! Ha ha ; )

3 kommentarer:

  1. Åh vad roligt med shopping! Vill jag med! Nästa månad kanske...

    Så gammal så jag inte gillar kiss där man ska vara har jag varit länge isf ;) äckligt...

    SvaraRadera
  2. Känner igen det där med piss i gränd m.m Vi lider ju av exakt samma fenomen :(. Fast tur det har sina fördelar av att bo i stan :).

    Hoppas allt är bra med lilla familjen eran och att 3-männingarna får träffas snart. Vi kommer nog ner till sommaren som den ser ut nu.

    Kram Ante, Nina och Lilla Bobby

    SvaraRadera
  3. Härligt att shoppa loss :) Jag är i stort behov av nya kläder jag med! Går ju runt i samma trasor som när jag va gravid, men eftersom jag har så många kilon kvar att gå ner tänkte jag försöka pina ut innan jag handlar. Är ju överlycklig om jag bara får på mig nåt jag har i garderoben :(

    Förstår att du blir less! Just vid såna kvällar saknar jag inte att bo centralt!

    SvaraRadera