torsdag 6 januari 2011

En försenad lilla julafton...

..firade vi hos mamma och pappa med syster och familj + mormor och morfar.
Eftersom några av oss låg härligt sjuka runt jul och mellandagar så blev det så.

Är för övrigt liiite less på allt vitt utanför fönstren.. It´s enough!

Sov som en stock inatt och vaknade bara EN gång för att tömma blåsan, väldans skönt måste jag säga! Käkar Losec nu så det kan ju vara därför magen känts bättre?

Dagarna tuffar på och jag ägnar några tankar varje dag åt den stundande förlossningen... Jag känner mig orolig och nervös och önskar att jag bara kunde ta det med en klackspark. Vilket jag gör när jag tänker på att vi faktiskt (om allt går som det ska) kommer åka från förlossning/BB med en liten bebis : ) Men så fort blodsockret är lågt eller om jag har en dålig dag så hamnar jag lätt i mina negativa tankebanor : /

Å andra sidan, finns det dom som gör om det tio (!) gånger så kan det väl inte vara så farligt..? ; )



Inte en bristvara på snö utanför fönstret som sagt...

1 kommentar:

  1. Vi får tänka så! Att det finns folk som gör detta frivilligt tio gånger! :P
    Jag försöker tänka att jag tar det när det kommer och att jag inte kan göra det på nåt annat sätt! Och hoppas på att smärtlindringen funkar bra ;)

    SvaraRadera