lördag 1 januari 2011

Nyårsafton

Firade vi på tu man hand jag och min man : )
Eftersom jag hade turen att åka på magsjuka på onsdagkväll så isolerade vi oss hemma i några dagar. Trist. Men vad gör man..
Det är tur att vi trivs så bra i varandras sällskap ; ) Kim är verkligen min bästa vän och vi kompletterar varandra som handen i handsken. Är mer än glad över att jag åkte på den där festen på midsommarafton -08. Världens bästa pappa kommer han att vara, det är jag helt övertygad om!

Pluggångesten börjar smyga sig på och jag har en hel del att göra innan måndag, skit!
Men sen är det bara 17 dagar kvar innan jag tar paus och väntar in våran lilla bebis : ) Hjälp! ; )

Skönt med ett nytt och fräscht år! : )

Gott nytt år på er!

Apropå isolerade och slappa dagar, mannen nedanför är ett stort fan av å hitta de mest slappa och underliga positionerna. Bilden gör sig dock inte rättvis, det såg bra mycket roligare ut.


  

2 kommentarer:

  1. Usch och fy för magsjuka, måste vara extra jobbigt som gravid va? :( Stackars dig!!!
    många som har det nu, fy jag har lust att isolera mig...

    Jag har också typ 17 dagar tills jag blir "ledig" :) härligt...

    Vilken sköning till katt! :D

    SvaraRadera
  2. Jag har nästan 2 månader kvar att jobba :( förstår inte hur det ska gå, är redan helt slut :(

    SvaraRadera