onsdag 12 januari 2011

Upp o ner Ner o upp

Så är det med alla dessa hormoner... Men jag har varit på så bra humör de senaste dagarna att jag började känna igen mig själv igen ; ) Allt har känts toppen!
Och så kommer en dag som denna. Känner mig ful och tjock och allmänt nere.
Massa plugg att få in i knoppen gör INTE saken bättre. Över 20 sjukdomar ska in i min tröga skalle.

Ja ja, ska sluta gnälla. Jag är ju egentligen hur glad som helst inombords över vad som finns i min mage!

Nu kryper jag ner i soffan med mitt sköna täcke och försvinner in i någon film.




Finns inte tillräckligt med ord som kan beskriva hur mycket du betyder för mig...



2 kommentarer:

  1. Finaste Therese som har den finaste bebbemagen
    i hela världen!! Du är så fin gumman!
    Jag älskar er!

    SvaraRadera
  2. Visst är man väl lite extra trög? Jag tycker det... Och tror att det är ganska vanligt (allt är ju vanligt och normalt tycker jag man får höra ;) )att känna sig så, nere men glad längst in. Jag gör det ofta också!!

    SvaraRadera