onsdag 19 januari 2011

Vad vore livet utan motgångar...?

Blev varken text eller bild igår. Har stängt in mig i en bubbla som förhoppningsvis spräcks imöra. Pluggandet har gått/går skit! Funderar faktiskt på om jag överhuvudtaget ska sätta mig i tentasalen imorn.. Vi får se, annars tar jag det när jag kommer tillbaka igen. Kan inte låta bli att känna mig så misslyckad bara... : /

Struligt med försäkringskassan är det också, har säkert ringt 5 gånger och fått olika besked! Hoppas på ett SISTA samtal imorn om vad som gäller.

Tur jag har världens bästa grabb iaf ; )

Och ett samtal från mormor gjorde min dag idag! <3




Förtvivlad och förbannad är mitt för - och efternamn just nu...



2 kommentarer:

  1. Gumman! Du kommer att klara tentan galant! Om inte..så går det att göra om den:)) Du är sååå duktig! Du gör ditt bästa & mer än så kan man inte begära:))Jag håller tummar & tår imorgon..
    Kramar till dej från svärmor(Fammo)

    SvaraRadera
  2. Tråkigt att det gått dåligt med plugg! Vet hur det känns :S
    Håller tummarna för dig i alla fall!

    SvaraRadera