lördag 15 januari 2011

Lördag

Ja det är ju tänkt att den här helgen ska tillbringas med näsan i massa böcker..
Men än har jag inte börjat. Det går bara inte. Vet inte alls hur jag ska göra med den här tentan. Jag vill så gärna göra och klara den, så att jag kan ta uppehåll med gott samvete.
Har iaf gjort lite annan nytta här hemma, dammsugit och diskat.

Igår var jag iväg och vaccinerade mig.. Vi bodde ju i Norge när det var sån hysteri med svininfluensavaccinet här hemma, så det blev aldrig att vi tog nåt. Och det slog mig förra veckan att gravida uppmanas ju att vaccinera sig, så det var bara att köra.

Förresten, har nött en j-kla massa avsnitt av unga mödrar i dagarna, jag blir helt fast när jag börjar titta på något via datorn. Vissa är såklart mer trevliga än andra att följa...



Om man ändå kunde vara lika avslappnad som denna grabb...!


1 kommentar:

  1. Vilken härlig bild av kissen:))Jag räknar ner nu för varje dag som går..tills lillen ska kika fram & att jag äntligen ska få ropa ut att jag har blivit FAMMO!!!...haha...Idag handlade jag mera saker till lillfisen:DD Kan ju inte låta bli lixom*skrattar*..
    Du kommer att fixa tentan!! Om inte..så är det ingen kris för då är det bara att göra om den en annan gång gumman:)) Kramar om er & hälsa Kim från Fammo*L*

    SvaraRadera