onsdag 5 januari 2011

Seminarier

Det blev som jag trodde, missade fyra seminarier. Har haft riktigt dåliga nätter med ett magont som vägrar ge med sig : / Känns som magkatarr eller något liknande, gånger hundra! Ja ja, ska till bm på fredag och får väl höra efter vad det kan vara då.

Annars känns det som att jag blivit höggravid över en natt! Shit vad magen har blivit tung, ryggen värker, andfådd för minsta lilla... mm. mm.  ; ) 
Tycker att jag klarat mig rätt bra från olika krämpor så det var väl väntat egentligen.
Men ack så glad jag blir varje dag när jag känner det lilla livet böka runt. Ska bli mysigt att få lyssna på hjärtljuden och mäta magen igen på fredag, var ju några veckor sen sist. Anar att magen har växt bra mycket : )


Vecka 33






2 kommentarer:

  1. Tråkigt med magont! :( hoppas det är nåt som släpper snart!

    Både Emil och Mille är fina, Mille hade jag med på listan från början också :)

    Känner mig också verkligen gravid nu, svårt att böja sig, mage ivägen. Måste stanna och vila för jag får sammandragningar osv! Lite bra också för det känns lite mer verkligt då tycker jag!

    SvaraRadera
  2. Är det inte förvärkar du börjat få då? Fast de kanske mer känns som mensvärk? Inge kul att ha ont :( Har också börjat känna mig höggravid, som över en natt. Läskigt hur man ska orka 10 veckor till!

    SvaraRadera