tisdag 25 januari 2011

Vädret?!

Härlig dag ute på tur med syster och Ville. Vädret blir jag däremot lite less på, +4 igår och -4 idag?! Antar att våren dröjer ett tag till...

Snabbvisiten på förlossningen gick bra. Jag fick dock bekräftat att jag verkligen AVSKYR sjukhus, om jag själv är patient. Nu finns det ju ingen återvändo så det är liksom bara att köra hela racet ; ) Längtar ju så mycket efter vårat lilla mirakel så med massa vilja och styrka kommer det nog gå bra! 

Nu när det är trångt i magen så syns små fötter och andra kroppsdelar så tydligt utanpå magen, de sticker ut lite då och då. Otroligt härlig känsla för man kan liksom trycka lite tillbaka och så får man en liten spark till svar : ) ♥

Nu ska vi käka lite tigerkaka här hemma. (Om den går att äta förstås... Jag är INTE så händig i köket ; )

Ha en fortsatt trevlig kväll kära vänner!

2 kommentarer:

  1. Trevlig blogg! :) Vilket är ditt bf datum?

    SvaraRadera
  2. Tack! Vad kul att du tycker det : )
    27 februari : )

    SvaraRadera