onsdag 26 januari 2011

Tvätt

Skötbordet är äntligen färdigt och vi är så nöjda! Egentligen hade jag velat köpt både nytt skötbord och tillhörande byrå, men eftersom den byrån vi har nu är efter farmor så kändes det bäst att ta vara på den. Skötbordet har vi så snällt fått ärva efter syskonbarnen ; ) Smidigt och enkelt att ha nu när vi bor i lägenhet.

Nu håller jag på tvättar alla barnkläder + filtar + sängkläder, det var en del olika färger så det ska bli intressant att öppna maskinerna sen... ; )Känns iaf skönt att få det gjort så jag kan börja fundera på vad som ska med i BB-väskan. Vilket känns både nära och väldigt avlägset på något vis. Men jag som har svårt att släppa saker och ting funderar hemskt mycket på den där väskan...

Tvättstugan ropar.

Hej så länge!

3 kommentarer:

  1. Kul att läsa om dig och din knodd!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Ja det var trevligt! Blev du lugnare av besöket eller är det lika? Jag vet inte, känns så overkligt att man ska ligga där och ha ont tycker jag!
    Visst var det fina grejer! Ikea kan dom, billigt å!

    SvaraRadera
  3. Tack för det Camilla! : )
    Kram

    SvaraRadera