fredag 21 januari 2011

MVC

Härliga fredag!

Imorse var vi hos barnmorskan och kollade så att allt fortfarande ser bra ut.
Hjärtslagen låg på 138 (lägsta hittills), sf-måttet hade ökat 1 cm och ligger nu på 32, vikten står stadigt kvar på + 8 kg och det viktigaste av allt - bebisen är nu fixerad! : ) Ett stort steg närmare målet och jag behöver inte oroa mig för att lilla pyret får för sig att komma ut med rumpan först ; ) 
Har sovit otroligt dåligt några nätter, det märks att magen blir tyngre och tyngre. Jag har ofta tungt att andas och när jag ska sova eller ens bara sitta ibland så får jag myrkrypningar i hela kroppen, väldigt frustrerande! Inatt sov jag dock som en stock, var gladare än ett barn på julafton när jag vaknade imorse ; ) 

Ikväll ska vi dona lite i gästrummet så att det mer liknar ett barnrum, mina böcker ska på semester till källaren så att vi får mer plats för barnkläder mm. Skötbordet ska målas i helgen också!

Apropå tentan igår... Det blev ingen för min del. En natt med tre timmars sömn och för lite kunskap gjorde sitt. Nya, friska tag om ett år!



Magen i vecka 35 (34+5)

1 kommentar:

  1. Grattis till fixering och studieuppehåll :) måste kännas grymt att inte ha plugget hängades över en. Snart är det dags för bebis! Helt galet :)

    SvaraRadera