tisdag 11 januari 2011

Sliten

Skulle ha varit på seminarier i Bollnäs (!) idag.. men kände redan igår att min rygg och diverse andra små krämpor inte ville åka. Jag känner mig så lat och slö. Jag vet ju att vi har en fruktansvärt stor tenta om bara en vecka, men jag o r k a r inte! Ska försöka plugga en del imorn så kanske jag känner mig liiite nöjd med mig själv.

Blev en heldag med pappsen istället och först ut var en långpromenad ut mot maln, sen in mot stan igen för några ärenden. Skönt med luft! Men det känns i kroppen nu ikväll.. det ömmar lite här och där ; ) Är glad över de promenader jag fortfarande orkar med, jag mår bra av luft och lite motion.

Senare släpade jag med mig Kim på Åhléns för å kika om det fanns någon matta till vår risiga hall.. men hittade ingen tyvärr. Kom hem med mössa + vantar som matchar en overall vi köpte i lördags till bebisen istället : ) Det slank med en mjuk barbaskön också, har kikat på den flera gånger och jag tycker alla barba-figurer är så söta!







1 kommentar:

  1. Jag var och klämde på den fina overallen häromdan jag med! Tyckte det var bra att man kunde vika över fötter och händer! Får se om det blir den eller nån annan... Barbaprylar är skitsöta! :)

    SvaraRadera