söndag 16 januari 2011

Söndag

Idag känner jag mig på hugget för å läsa in några sjukdomar,
trots att vi joinade sängen vid tretiden inatt och huvudet känns som sirap...
Är aningens andfådd fast jag bara sitter stilla och armar och ben känns som gelé, men det hör väl till den lilla (stoora) magen : )

Igår fick jag mig en rejäl spark eller buff rakt inåt i magen liksom, svårt att förklara. Det bökas och stökas och magen får nya former rätt ofta, det är häftigt! Ibland står det ut en liten fot också, det måste bara vara det, för det känns som att man skulle kunna ta fast den och kittla den lite. Imorgon går vi in i vecka 35 och jag blir mer och mer nervös inför den stora dagen...

Årets första semla slank ner igår! Och en stor maräng! Båda två på mindre än fem minuter... Sockerberoende? Jag? Neeeeejdå! ; )
Det får nog bli en rejälan detox efter denna graviditet.

Nu ska jag ta mig ett red delicious - äpple och sätta igång med läsningen! 
(Har ett stort sug efter dessa goda och saftiga äpplen!)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar