tisdag 22 mars 2011

Agnes...


..önskar alla en fin dag i det fina vädret!

4 kommentarer:

  1. Åhhh vad fin gotjejen blev i "presenterna"

    SvaraRadera
  2. Hihi låter som de är väldigt lika i det där med maten!

    Har hon mycket ont i magen lillan? Tror inte Edison har haft det så mycket men i eftermiddag tror jag han har haft ont. Kom inte alls till ro. Har inte skrikit "i onödan" så länge innan.

    Mäh, jag missade dig på stan jag då! Vår första tur på stan med vagn var det! :) Idag efter HT fotograferingen slog vi till med en lunch på stan också! Lämna bubblan lite...

    SvaraRadera
  3. Sv: Tack! Har en "vanlig" kamera som heter casio exilim, finns på elgiganten och lite överallt under 2000 kr nu har jag sett! Jättenöjd med den...

    Svänger var ordet! Inatt slog Edison sovrekord och sov från närmare åtta till halv tre, nästan så jag blev orolig när han väl väckte mig! Tur att han gjorde det då för kossan var sprängfylld och hade läckt i halva sängen :P

    SvaraRadera