måndag 14 mars 2011

Måndag

Ny vecka, IGEN! Shit vad jag tycker veckorna går fort. För fort!

Idag skulle jag behöva ta tag i trökiga vardagssysslor, men med fem timmars sömn i bagaget så tar jag det rätt lugnt här på förmiddagen ; ) Lillhjärtat ligger bredvid mig och sover så skönt. Tror faktiskt jag ska göra detsamma innan jag tar tag i dagen på allvar.

Till skillnad från måndagar som inte platsar in bland mina bästa vänner, så bjuder jag på en bild på en väldigt kär vän som jag mötte för snart tre veckor sen...


1 kommentar:

  1. Ja jäklar vad man limmade sig fast vid den masken... :P vi fick inga bilder på det dock för Pär fick massera eller vifta solfjäder på mig varje värk! Tog ni mkt kort under tiden?

    Vi var till amningsmottagningen och i förrgår fick jag lite råd och nu har det gått bättre peppar peppar...

    Funkar bra hemma tycker jag! Lillen gnäller bara när det är nåt och sover annars lugnt. Svårt att gå ifrån honom bara.. Är kim borta på dagarna nu`? Hur funkar det för er?

    SvaraRadera