söndag 20 mars 2011

Ups and downs

I helgen har mitt humör svajat rejält, stackars Kim har fått sig en och annan känga. 
Jag har varit otroligt trött och frustrerad för att stackars lilla Agnes haft så ont i magen (det är det vi tror iaf). Men vi gör så gott vi kan med rapningar och tröst. Hon är vår egen diamant och jag kan fortfarande inte sluta titta på henne, vi är så lyckligt lottade! ♥

Strålande väder idag så vi knatade iväg en tur med vagnen. Härligt med energi från solen! Väl inne drog min guldklimp till karl fram dammsugaren och körde några varv, och lite senare stod han vid spisen ; ) Jag har en j-kla tur! 


Imorn står BVC på schemat och det ska som vanligt bli väldigt spännande att se hur mycket lillhjärtat ökat. 

Trollet gör precis som sin mamma och sover med öppen mun ; ) Här nedan i pappas trygga famn.




2 kommentarer:

  1. Fin tjej! Jobbigt när man inte vet vad som är fel och de är ledsna... /Natalie F.utbildningen

    SvaraRadera
  2. Sv: Han vaknar nog ungefär var tredje timme både dag och natt. Ibland varannan eller var fjärde också kanske.. oftast blir det en bajsblöja eller två också. inatt var han vaken lite mer, tror kanske han hade ont i magen av stark mat som jag hade ätit. Får låta bli sånt!!

    Hur har ni det på natten?

    SvaraRadera