tisdag 15 mars 2011

BVC + tre veckor

Japp, idag blir Agnes tre veckor! Har jag nämnt att tiden går fort?! Ha ha, tycker inte jag skriver något annat än att tiden går fort. Dagen till ära har vi varit på BVC och kontrollerat så att lilltrollet växer som hon ska. Det gör hon absolut,  4020 g "tung" och 53 cm lång. Skönt för oss att veta att det går åt rätt håll på kurvan.

Igår kikade vi (som så många andra ; ) på "En unge i minuten" och jag måste faktiskt säga att jag längtar tillbaka tre veckor då det var vi som fick vara med om den största och häftigaste upplevelsen i livet. Fast jag ska inte sticka under stol med att det ilade i hela mig när det var dags för krystvärkarna på tv:n...


Jag brukar käka på handen i väntan på mammas mjölktankar...

3 kommentarer:

  1. Fammos ögonsten!!
    Sååå fin att det värker i fammohjärtat:))
    pst..säg till Kim att han kan väl mejla
    lite bilder på prinsessan till fammo;))

    SvaraRadera
  2. En sån skönhet!! :)

    Ja gud vad tiden går, Edison blir en vecka idag!!!

    SvaraRadera
  3. Fin hon är! Grattis i efterskott!

    SvaraRadera