söndag 13 mars 2011

Kalla mig...

..den STORA läckan! Herregud vilken kossa man är alltså ; ) Ha ha.

En härlig helg har snart passerat och vi har hunnit med promenader och mys. Dagarna rinner iväg nuförtiden ; ) Igår stannade vi till nere i hamnen och satt i solen en stund och glufsade i oss smörgåsar med salami och brie. Som jag längtat efter dessa mackor efter nio månader utan!!

Agnes är lite oberäknelig när det gäller mattider så jag har en aning svårt att slappna av när vi är ute på med vagnen. Hittills har det gått bra och vi går alltid ut direkt när hon ätit för då vet vi att hon är mätt en stund. 

Promenader ska det bli många av nu när vädret äntligen börjar bli behagligt. Hjälp vad kroppen är förändrad, hela jag känns som gummi och rygg och mage känns väldigt "veka". Inte för att jag var speciellt fit innan jag blev gravid, men nu känns det verkligen som hela kroppen måste byggas upp på nytt. Rumpan och formerna ska tillbaka ; ) Jag menar absolut inte att klaga, för det har varit värt varenda krämpa!  ♥

Annars fortsätter sockersuget och jag och min andra hälft har tryckt i oss ett helt kg (!) godis på två kvällar... plus två påsar ostkrokar... snickers... glass... mm. mm. Just ja, höll på att glömma - en påse chips också!

Solsidan och Wallander ikväll. Dock utan inhandlat snacks...
Då är det tur vi har massa gött i frysen som svärmor bakat ; )  



Mina hjärtan ♥

2 kommentarer:

  1. Ja man får hoppas att man bara kan lägga dit dom sen och att man får lite rutin! Igår ammade jag HELA dagen tyckte jag! Fick ont i rumpen av allt sittande :P

    Edison sover bredvid mig han också, har svårt att lägga bort honom... svårt att gå ut ur rummet även om han sover och jag hör om han vaknar! Vette tusan hur jag ska göra när Pär börjar jobba igen...

    Märkningen på bilden gjorde jag i Picasa! Bara skriva text, skitenkelt :) har du inte picasa så är det gratis att ladda ner. Jätteenkelt bildredigeringsprogram, jag är också rätt teknikbefriad!

    SvaraRadera
  2. Såååå fin bild på deras händer:))
    Det är bara att säga till när det
    börjar bli slut i burkarna*L*
    För då kommer Fammo med mera gosaker
    till er:D

    SvaraRadera