fredag 18 mars 2011

Ytligt

Dagens ytliga i-landsproblem: att få till ett frisörbesök med en oberäknelig liten dotter ; )

Jag vet att det inte alls är viktigt egentligen, men en fräsch frilla kanske kan väga upp för mina härliga ringar under ögonen ; ) Ha ha. Ja ja, som sagt, dagens YTLIGA problem.

Vi hade ju tänkt ge oss ut på en promenad idag jag och Agnes, men just nu snöar det för fullt så jag tror vi avvaktar och ser hur det blir under dagen. Typiskt eftersom vi inte varit ute på två dagar och det hade varit skönt med lite luft. Imorgon ska vi iaf på jakt efter en mobil att ha ovanför skötbordet. Kruxet är bara att vi måste hänga den i taket... Vet ej om det går egentligen? Annars kanske man kan köpa en som går att fästa på skötbordet med en båge? Vi får se vad vi hittar, barbapapagubbarna lockar naturligtvis ; )

2 kommentarer:

  1. Sv: Ja jag tycker absolut att vi ska ses över lite mammafika :D

    Åh jag vill också klippa mig, orkade inte ta tag i det innan... Och hur gör man nu likson :P
    Får nog bli en toppning av mamma eller syster hemma istället för i frisörstolen är jag rädd.

    SvaraRadera
  2. Inatt testade vi änglamark-blöjor! Får se hur dom funkar fortsatt... Ingen läcka än iaf. Lite stora är dom dock. 3-6 kg.

    Hoppas ni får en fin dag!! :)

    SvaraRadera