torsdag 24 mars 2011

Nervigt frisörbesök

Japp, for iväg och klippte håret idag, känner mig som en ny människa. Allt runt Agnes gick jättebra, hon var hemma med sin kära pappa och käkade innan jag åkte och blev hungrig lagom till jag kom hem. Men det var INTE skoj att åka ifrån henne, fy vad det kändes jobbigt! 

Tösabiten vår har varit risig i magen inatt och det fortsätter nu under dagen. Vaknade flera gånger inatt när hon gnydde och rörde sig i vaggan. Tycker det är så svårt att veta vad jag äter som orsakar hennes knip : / Men vi kör på med alla droppar och hoppas att det blir bättre.   

Jag behöver förresten hjälp av någon som har mer koll på läget än vad jag har - hur fixar man så att man kan blogga från mobilen? Jag har följt instruktioner och provat flera gånger men det går inte.



Familjen 3 ♥

2 kommentarer:

  1. Fina ni är! :)

    Jag provade aldrig mobilblogg från blogspot. Från blogg.se går det lätt... Hoppas du får till det!

    Man kanske får föra nån matdagbok eller så för att lista ut vad det kan vara. I värsta fall utesluta ett livsmedel i taget. Men oftast är det väl lök, vitlök och sånt!

    Ne gud vad konstigt det ska kännas att åka iväg första gången själv! Hittills har jag bara duschat eller diskat typ :P sen längtar jag efter lillen... Det är nog mycket värre för oss än för dom gissar jag ;)

    SvaraRadera
  2. Har inte heller fattat hur man sms-bloggar. Hade tänkt att få till det där med mms till bloggen innan förlossningen, men jag fattar noll av beskrivningarna.

    Skönt att fixa håret! Är nog viktigt att ta tid för sig själv också, även om det är motvilligt med en liten därhemma :)

    Hoppas ni lyckas reda ut magknipet!

    SvaraRadera