fredag 17 juni 2011

BVC

Stora tjejen väger nu 6660 g och är 63,5 cm lång. Vi pratade lite om smakisar också, Agnes blir ju fyra månader på onsdag så vi får se om vi provar till veckan. Spännande att se hur hon reagerar : )

Efter BVC ville tösen sova så jag passade på att promenixa i det sköna vädret. Jag går oftast nere i hamnen när jag är på väg hemåt, det är så fint där och jag älskar havslukten!

Annars så har det hänt nåt med min stackars högervårta, den är svullen och tårarna rann när Agnes åt nyss, det gör så jäkla ont! Ilar i hela kroppen och ömmar runt om vårtan också liksom. Gruvar mig nåt fruktansvärt till nästa måltid... (amningsnappen var inte populär, tyvärr!) Tröstar mig med en skål chips och godis ; )

2 kommentarer:

  1. Du kanske ha fått lite mjölkstockning nu när ni blandar upp ammande med ersättning? Känns det som knivar eller nålar i bröstet liksom? Gör vidrigt ont. Försök att trycka ur bröstet när du duschar varmt, där det värker som mest.

    Tänk att lilla Isac växt ikapp Agnes nu fast det skiljer en hel månad! Stor kille vi har :)

    SvaraRadera
  2. Det kan också vara torsk.
    Det finns salvor som kan hjälpa mot det.
    Kolla om Agnes är vit på tungan. BVC kan hjälpa att behandla det.

    SvaraRadera