lördag 11 juni 2011

Man får klaga...

..för det är varmt!  Gammelnuckan placerar sig helst i skuggan såhär på äldre dagar, haha ; ) Förr kunde jag ligga i solen hur länge som helst och brun blev jag, men nu fixar jag det inte. Vill ju förstås få färg på min viiiita kropp, men det får ta sin tid. Helst innan juli dock, då blir det bröllop. Just det, läre skaffa mig en klänning också... känns "kul" när kroppsdelar dallrar och halkat ner några snäpp.. ja ja, detaljer ; )

Igår var jag och Agge-Bagge på turné hela dagen lång. Startade 12.30 med studenttåget i stan i sällskap av Emma och avslutade vid 21 hos (min) mormor och morfar på maln. Däremellan hann vi med massa smått och gott också, promenad med Agnes farmor och sen besök och mat hos min mor och far. Trevlig men lång dag! : )

Verkar bli en varm dag idag också, 20 grader redan klockan 8. Får se vad vi hittar på.

Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Radhus försöker jag med men blir nedröstad av enstöringen Pär som trivs på landet. :P

    Kroppsdelar halkat ner ja... haha jag tror jag fortsätter amma bara för att få ha "fyllda" tuttar ett tag till :P

    Jag gillar förresten också skuggan numera, fattar inte att man orkade pressa sådär! Tror jag ska BUSA mina glåmiga ben istället, får ändå aldrig färg på dom :(

    SvaraRadera