tisdag 21 juni 2011

Kvällsbekymmer

Kvällarna på besvärsgatan är bokstavligt lite besvärliga nuförtiden. Agnes har svårt att komma till ro och hon gråter så fort vi lägger ner henne i spjälsängen. Vet inte om det är någon fas eller kanske tänder? Igårkväll vid läggning skrek hon till och från och det lät som att hon hade ont någonstans. Jag har känt i munnen men jag kände bara en liten skinnbit på nedre tandraden som var lite lös, kanske kan vara något med den? Hon kan också vakna helt tvärt och skrika rakt ut, stackars liten. Vi får nog bara vänta och se vad som är på gång helt enkelt.

Nu sover Agnes och jag äter mango och äpple och väntar på att Kim ska komma hem från jobbet. Jag har egentligen inget emot dessa eftermiddagsveckor, men nog är det lite trist allt.

Är det någon som har efrarenhet av detta med ersättning? Agnes gillar baby semp på tetra, men absolut inte på pulver. Jag och Kim klandrar henne inte för det smakade verkligen järn av pulverblandningen. Ska det vara sån skillnad? Blir ju rätt dyrt i längden om man ska köpa tetror... Blir nog att vi testar Nan också.

Imorgon rattar vi ut till Hede för att träffa bebisarna Edison och Isac, och deras mammor såklart : ) Ska bli så trevligt!

En fundering, varför blir bilderna jag lägger in så taskiga i kvalitén? Är det blogspot eller vad kan det vara?




Älskade unge ♥

1 kommentar:

  1. Tack för idag! :) Var så trevligt!

    Fy jag tycker inte om när de gråter sådär så de nästan gråter sig till sömns... ibland tror jag att Edison är övertrött när han håller på. Provat att natta lite tidigare?

    Nu har jag bloggat våra små, var det ok? Märkte fotot som du också gör! Men säg till om jag ska ta bort.
    Kram

    SvaraRadera