lördag 25 juni 2011

Midsommardagen

Jag är så trött idag och det var lika igår. Huvudvärken hänger över ögonen och jag gissar att det är den kvava luften som ställer till det. Vi har inte firat årets midsommarhelg speciellt mycket, vi tar det lugnt och har det bra med pappan som är ledig med oss. Lite dåligt samvete har jag för Agnes skull, det är ju alltid roligt att se tillbaka på kort hur man firade sina första traditioner. Vädret ställer ju till det och då får det vara som det är bara : )

Vi har käkat sen "midsommarlunch" (rester från igår), och senare blir det nog fläskfilégryta. Agnes lurar, Kim spelar nåt j-kla tv-spel och jag tror jag ska göra Agnes sällskap hos John Blund...

1 kommentar:

  1. Skönt med lugna dagar! Jag har också haft huvudvärk båda dagarna! Jäkla lågtryck. Också lite pollen på det blir skönt i huvudet det. :P

    Ja jag tror att jag vill skära ner på amningen jag med... vill helst inte sluta helt än men mina tuttar gör nog redan lite mindre mjölk. Eller det gjorde de ju redan innan jag började med ersättningen... Morgon och kväll kanske blir bra!!

    SvaraRadera