torsdag 23 juni 2011

Snaggad

Började min dag med ett frisörbesök, så skönt att bli ompysslad och bli av med lite hår. Tanken var sen att jag skulle hämta upp resten av familjen för att åka vidare mot Maxi för lite helghandling, men Agnes sov så skönt. Passande nog ringde pappa och erbjöd sig att vara barnvakt, så vi åkte iväg själva. Shit vad svårt det var att åka ifrån lilla bönan, jag gasade på och stressade runt på ICA så vi skulle komma hem någon gång, haha!

Jag skrev ju igår att vi åt sallad hos Fia, jag fick verkligen mersmak för den var så god. Köpte tre (!) förpackningar kyckling igår och idag gjorde vi Caesarsallad till lunch, farligt gott och enkelt! Tack för tips Fia : ) Jag är nämligen ingen hejjare i köket ; ) Nu jäklar ska vi äta nyttig kyckling här hemma framöver... Toppat med gotta emellanåt såklart ; )

Det luktar kladdkaka i hela lägenheten för i eftermiddag får jag och Agnes besök av svärmor. Ikväll tror jag trollungen ska få sig ett midsommarbad också.



Badbruden tidigare i veckan ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar