fredag 10 juni 2011

Jäklar vilka sommardagar vi haft/har, härligt! Måste nog erkänna att jag verkligen önskar mig ett radhus, har blivit så otroligt sugen på det på sistone. Känner mig inte redo för ett "riktigt" hus än, räcker med en liten gräsmatta att börja med ; ) Jag är less på att bo så centralt och höra allt som händer i och utanför huset, antar att mycket av det jag känner har att göra med lilla trollet.. såklart.

I onsdags hade jag och Agnes den värsta dagen sen hon kom till världen, tror vi tävlade om vem som kunde vara grinigast. Förstår ärligt talat inte hur jag lyckades göra så god köttfärslimpa, haha! Nu har vi lämnat den dagen bakom oss och igår var det en helt ny bebis och mamma som startade dagen med trevlig mammagrupp.

Vi övar på med flaskan och det börjar ta sig. Känner mig liiite lugnare för att vi iaf tagit tag i det. Pappan har eftermiddagsvecka så vi får se vad dagen bjuder på.

3 kommentarer:

  1. Kom & kika på Inez skolavslutning om ni har lust:)) 10.30*L* Sen ska fammo kolla in alla fina i studentåget & gråta en skvätt*L* Kramar svärmora/farmor

    SvaraRadera
  2. http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-4rum-hudiksvall-sandvalla-hudiksvalls-kommun-trastvagen-27-1807895

    Där finns ett på sandvalla som kom ut typ när vi skrivit papper på vårat! (typiskt nog eftersom uteplatserna är bättre och utgångspriset mycket lägre)

    SvaraRadera
  3. Länken Natalie skickat ligger precis mellan oss två :) Dit tycker jag ni ska flytta! Vore ju kanonmysigt med småttingarna på samma dagis sen och nära att promenixa ihop :)
    Det är verkligen ett jättehärligt område :)

    Hoppas ni får till det med maten så både du och Agnes mår bra! Kram

    SvaraRadera