torsdag 21 juli 2011

Feber............

Jepp, Agnes fick feber ikväll. Någon gång ska ju vara den första... Annars gick det bra med sprutorna idag, hon grät inte alls lika mycket som sist så det var skönt. Hade för mig att det bara var en spruta den här gången (vet inte alls vart jag fått det ifrån?!) men det var en i varje lår. Hela BVC-besöket kändes  stressat och jag glömde bort allt jag skulle fråga. Trist eftersom vi inte varit där på en hel månad, men men. Kurvan ser fin ut och Agnes väger nu 7770 g och är 67,5 cm lång. 1 kg och 4 cm plus på en månad! Älskade stora lilla tjej ♥

Nu ska hönsmamman kila till sovrummet och pussa på lillhjärtat!

3 kommentarer:

  1. Stackars liten! Hoppas natten har varit ok ändå!

    Jag lyckas alltid glömma det mesta jag tänkt fråga där :S Det händer så mycket annat tror jag så man kommer av sig!

    SvaraRadera
  2. Stortjejen! :) Hoppas hon piggnar på sig snabbt! Va det läkarundersökning nu också?

    Tack för i onsdags förresten! Är så kul att träffa er andra mammor och bebisar :) Hoppas vi kan fortsätta med träffarna så barnen kan leka med varann när dom blir större också :)

    SvaraRadera
  3. Stackare där.. Men som du säger. Någon gång måste ju vara den första

    SvaraRadera