tisdag 26 juli 2011

Ingen återvändo...

.. Kläder och smink är på och om tio minuter kommer kära Bettan. Agnes körde en helomvändning och slocknade halv åtta! Mannen i huset är väl sådär imponerad av sällskapet med två surriga "morsor" ikväll, haha ; ) På något vis känner jag mig otrogen mot min älskade dotter. Det känns väldigt konstigt att jag ska ut och svira... utan henne dessutom! Men jag antar att det är nyttigt också, för båda parter.

Älskade lilla Agnes vill gärna hålla flaskan själv när hon äter, trots att hon är för liten och inte riktigt behärskar det än : )

3 kommentarer:

  1. Förstår att det känns jättekonstigt - men som sagt kan lite "egentid" säkert vara nyttigt och du förtjänar det verkligen! :)

    Hoppas du får en riktigt rolig kväll!

    SvaraRadera
  2. Får testa erat vis. Kruxet är att då har han inte ätit sen 18-18.30, så han är ju hungrig också... Men, ska kolla om det funkar :)

    Hade du trevligt igår? :)

    SvaraRadera
  3. Haha, ops! ;) Profilbilden syns ju inte när man godkänner kommentarer så jag tog förgivet att det va du ;) Så går det när man går upp för tidigt på morgonen ;) haha!

    SvaraRadera