onsdag 20 juli 2011

Very nice day!

Hej hopp! Min taktik inför nattningen igår gick väl inte som smort direkt. Agnes strulade med sömnen under dagen och den sista luren blev lite väl sen, men när hon vaknade gråtandes från den så passade jag på att fixa pyjamas och mat. Tyvärr ville den lilla damen inte alls ligga i sängen, trots att hon såg trött ut. Jag gav mig fasiken på att jag skulle lyckas så jag höll på i tre (!) timmar... Trött och totalt slut på energi gav jag upp och satte mig i soffan med trollungen i knät där hon slocknade efter lite vaggande. Mysigt slut på dagen och jag myste extra mycket och länge med lillhjärtat i famnen eftersom de stunderna är väldigt få nuförtiden ; )

Dagen har vi tillbringat med Lisa, Fia och Natalie och deras småttingar hemma hos Lisa. Väldigt trevligt och det var precis vad jag behövde! Skönt att träffa andra mammor och babbla en massa : ) Sen bjöd jag in mig själv på mat hos mor och far och vidare hem mot kvällningen för ytterligare ett försök med nattning. Det slutade med att Agnes somnade i min famn igen och jag känner som så att om det är närhet lillhjärtat behöver och vill ha, då ska hon få det också!

Förtränger sprutan imorn... Men Kim ska följa med även denna gång och det gör mig lugnare!

Kände mig duktig när jag kom ihåg kameran idag när vi skulle på dejt, tyvärr är denna morsa lite tankspridd och hade vänt batteriet fel så kameran startade inte... Bra där Therese! Jag klarade iaf av att knäppa ett kort med mobilen...

Agnes, Isac, Edison och Elisia.

1 kommentar:

  1. Såå söta små vi har :)

    Hur har det gått med sticken och efter denna gång?

    SvaraRadera