torsdag 14 juli 2011

Zombie

Ja den här veckan går i zombiernas tecken... Jag vet inte varför, men min energi är som bortblåst. Agnes har inte heller sina bästa dagar, undrar om det kan vara ännu ett utvecklingssprång? Kände i tisdags att hon är svullen på nedre tandraden så jag antar att det är det som spökar också. Hon dreglar mycket och tuggar på händerna och allt annat också för den delen, haha! Tisdagskvällen som sagt, då var hon nästintill otröstlig och kunde inte komma till ro och somna. Vi vaggade och sjöng men inget hjälpte. Det verkade som hon hade ont så till slut gav vi henne faktiskt en alvedon (vi hade ingen flytande alvedon hemma att badda tandraden med). Jag ser det som så att det är bättre att hjälpa om man kan. Vilket det gjorde för hon slocknade en halvtimme efter. Igår köpte jag flytande så vi kan prova stryka på om det behövs. Lillhjärtat tar en nap nu och jag ska hoppa in i duschen, sen får vi se vad det blir av denna dag.

Gullunge ♥

3 kommentarer:

  1. Finaste gojäntan i hela världen*L*
    Tack för en jättetrevlig dag!
    Hoppas pappa gillar kläderna till Agnes*L*
    Kramizar Fammo

    SvaraRadera
  2. Ja det är ju inte omöjligt att det kommer tänder snart!! Utvecklingssprång funderar jag på om det är som spökar här med för Edison vill mest bara sitta i knät och leka och han har varit gnällig tycker jag... lite mer rädd för främlingar igen och har svårt att somna han med, särskilt på dagarna..

    Vilken gullig busjänta på kortet! :)

    SvaraRadera
  3. Appropå förlossningen! Tror också det är så att den första ju är den mest speciella. Nu har man ju gjort det en gång, så även om det blir helt annorlunda nästa gång så vet man i alla fall hur en värk känns och så vidare! Man var ju sjukligt förväntansfull :P

    SvaraRadera