tisdag 13 september 2011

Dopsamtal

Haha, precis när jag ska börja skriva är det någon som börjar prata för fullt inne i sovrummet ; )

Idag är det dags för dopsamtal och prästen kommer hem till oss. Trist väder så vi blir förmodligen bara hemma tills dess. Måste bara skaffa mig ett regnställ!! Luft behöver man även om det regnar och Agnes sitter ju skyddad i vagnen med regnskyddet. Kan förresten vara det fulaste regnskyddet som finns men vad gör det när det fyller sin funktion utmärkt!? I eftermiddag ska jag äntligen iväg och träffa kära P och hennes lille A, tjejdejt plus en liten killbebis, perfekt.

Jo, simmet igår. Det gick bra, men jag tror inte Agnes gillar de strikta "övningarna", hon vill nog hellre plaska på egen hand. Mysigt är det iaf och nästa gång tror jag svärmor följer med oss : )

Det droppade lite från himlen i söndags så skyddet åkte på, och Agnes verkade trivas : )

1 kommentar:

  1. Hoppas det går bra för er idag och att lillan är på sitt soligaste humör!! Kram

    SvaraRadera