torsdag 8 september 2011

Mammamamama...

Ja ungefär så har det låtit större delen av dagen idag. Jag vet att Agnes inte säger mamma men det låter ju så gulligt när hon pratar på med de nya ljuden. Hon har varit lite mammig idag också, så fort jag försvunnit ur hennes sikte har hon noga påmint mig att komma tillbaka ; ) Dessutom sov hon en lur i min famn på eftermiddagen och det har inte hänt sen... hm.. nä jag kommer faktiskt inte ihåg. Vi har haft en mysig dag med mammagrupp på förmiddagen och sen kikade vi runt i några butiker. Imorgon har vi inga planer och det känns faktiskt helt ok, vi ska väl ut på en liten promenix iaf och pappan slutar redan halv fem, skönt!

Nä nu ska jag ta mitt onda huvud och sjunka ner i soffan, det kan hända att det blir lite Sex and The City också ; )

Trollungen ute på vift idag. Jackan var tydligen väldigt god att käka på ; )



3 kommentarer:

  1. Isac har också börjat "mamma", speciellt när han är ledsen. Värmer så i hjärtat, även om han inte har en aning vad han "säger" ;)

    SvaraRadera
  2. Det kan visst vara mamma hon menar ;) Gud så otroligt söt hon är, hihi :)

    SvaraRadera
  3. Klart dom säger mamma! Vi kan väl låtsas det i alla fall, hihi! Edison började också säga det för nån dag sen, jag blev så nöjd när han bytte till det från allt dadada! :P

    SvaraRadera