onsdag 21 september 2011

Lägesrapport

Som ni märker är det fortfarande väldigt stilla här inne. Jag har varken lust, ork eller motivation att blogga och jag funderar fram och tillbaka om jag verkligen ska fortsätta. Det har jag i och för sig funderat på fleera gånger, men det har liksom blivit som ett beroende, haha ; ) Våra dagar rullar iaf på som vanligt och på lördag är det äntligen dags för dop! Jag är lite nervös, men det hör till : ) Vi var ju hos en fotograf med Agnes förra veckan och i måndags kom bilderna, gud så fina! Kim och jag satt med tårar i ögonen. Det kanske kommer upp ett smakprov framöver : )

Vi hörs när vi hörs!

4 kommentarer:

  1. Va kul med fina bilder! Sugen på att boka tid hos philippe jag med! Vem va ni till?

    Sluta inte blogga! Så kul att läsa om era dagar :)

    SvaraRadera
  2. nej sluta inte! ;)

    jag vill gärna se dom fina bilderna! :)

    SvaraRadera
  3. Nej, sluta inte. Vi nöjer oss med ett inlägg då och då, bara du inte slutar. ;)

    SvaraRadera
  4. Längtas tills jag får se bilderna på lilltrollet!! Nu har jag bakat klart till dopet;-D Ska bli såå spännande på lördag!
    Krama Agnes från fammo! Älskar henne över allt annat..Pst...Du får absolut inter sluta blogga! Det är så roligt att läsa dina inlägg*L*

    SvaraRadera